avel-chuklanov-DUmFLtMeAbQ-unsplash-scaled

Συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία πολλών σύγχρονων επιχειρήσεων. Εκτός από το ότι είναι βασικός δίαυλος επικοινωνίας, είναι ιδιαίτερα επωφελής για τις μικρές επιχειρήσεις, καθώς είναι σε μεγάλο βαθμό δωρεάν στη χρήση και οικονομικά αποδοτική για μόχλευση με εκστρατείες μάρκετινγκ.

Ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών ασχολείται επίσης καθημερινά με τα κανάλια κοινωνικών μέσων που περιλαμβάνουν το Twitter, το Facebook, το Instagram και το LinkedIn. Ως αποτέλεσμα, οι έξυπνες επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους με τους οποίους να αναπτύξουν την επωνυμία τους και την αφοσίωση των πελατών τους στο διαδίκτυο.

Διαλέξτε ένα ή δύο κανάλια και «κατέχετε» τα

Ορισμένες επιχειρήσεις πέφτουν στην παγίδα της δημιουργίας προφίλ κοινωνικών μέσων σε πολλές πλατφόρμες. Νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να εμφανίζονται καθημερινά και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η σημερινή μόδα θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται αύριο (θυμάται κανείς το MySpace;). Αντί να ανησυχείτε για την προσπάθεια να συμβαδίσετε με τον συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο, εστιάστε σε μία ή δύο πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που λειτουργούν για εσάς. Το μάρκετινγκ από επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις τείνει να επωφελείται από το LinkedIn και το Twitter. Η επιχείρηση προς τον καταναλωτή μπορεί να διαπιστώσει ότι το Facebook και το Instagram λειτουργούν καλά, ειδικά όπου τα προϊόντα είναι οπτικά και όπου μια αφοσιωμένη κοινότητα αγοραστών είναι πιθανό να επιστρέψει για περισσότερα. Αφιερώστε χρόνο εστιάζοντας στο/τα κανάλια που έχετε επιλέξει και αναπτύξτε τα πραγματικά.

Δεν ξέρετε ποιο να διαλέξετε; Ανατρέξτε στον οδηγό μας για τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για βοήθεια στην επιλογή της κατάλληλης για την επιχείρησή σας.

Το μάρκετινγκ από επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις τείνει να επωφελείται από το LinkedIn και το Twitter. Η επιχείρηση προς τον καταναλωτή μπορεί να διαπιστώσει ότι το Facebook και το Instagram λειτουργούν καλά, ειδικά όπου τα προϊόντα είναι οπτικά και όπου μια αφοσιωμένη κοινότητα αγοραστών είναι πιθανό να επιστρέψει για περισσότερα. Αφιερώστε χρόνο εστιάζοντας στο/τα κανάλια που έχετε επιλέξει και αναπτύξτε τα πραγματικά.

Μοιραστείτε πληροφορίες

Μόλις δημιουργήσετε τα κανάλια σας, επενδύστε στην ανάπτυξή τους. Σκεφτείτε τις στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων και μάρκετινγκ και μοιραστείτε πληροφορίες με τους οπαδούς και τους υποψήφιους πελάτες σας. Μιλήστε για τα προϊόντα σας και κάντε τους ευχαριστημένους πελάτες να κάνουν το ίδιο. Αποφύγετε τις μεγάλες πωλήσεις που απομακρύνουν τους ανθρώπους στον κοινωνικό χώρο, αλλά τοποθετήστε απαλά αυτό που κάνετε σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ανταλλαγής ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες. Το περιεχόμενο προστιθέμενης αξίας είναι το κλειδί για την επιτυχία στο διαδίκτυο.

Εάν αισθάνεστε κολλημένοι, δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας με χαμηλό προϋπολογισμό.

Να ξέρετε σε ποιον μιλάτε

Ο διαδικτυακός κόσμος είναι περίεργος ως προς την ανωνυμία του, αλλά οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ πρέπει να γνωρίζουν με ποιον μιλάνε. Βρείτε ευκαιρίες για να αναπηδήσετε τους οπαδούς σας στα social media στον ιστότοπό σας, όπου μπορείτε να πραγματοποιήσετε πιο λεπτομερή συλλογή δεδομένων και να εντοπίσετε πιθανούς πελάτες. Δοκιμάστε να εκτελέσετε διαγωνισμούς για να αυξήσετε τις εγγραφές.

Κάντε κάποια έρευνα για την αγορά-στόχο σας ή λάβετε συμβουλές, συμβουλές και ιδέες από άλλους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, παρακολουθώντας μια από τις διαδικτυακές μας εκδηλώσεις.

Ακούστε και μάθετε

Υπάρχουν πολλοί ψηφιακοί σύμβουλοι που θα χρεώσουν μια μικρή περιουσία για να δημιουργήσουν περίπλοκες στρατηγικές κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σας. Αλλά πολλές μικρές επιχειρήσεις τα καταφέρνουν τέλεια ξεκινώντας από μικρές, συνεπείς και μαθαίνοντας καθώς προχωρούν. Μια αυθεντική φωνή είναι το κλειδί, όπως και η αίσθηση ότι η επωνυμία αποτελείται από πραγματικές προσωπικότητες και όχι από μια απρόσωπη εταιρεία. Παρακολουθήστε και μάθετε από όσα συμβαίνουν γύρω σας και μην φοβάστε να κάνετε λάθη. Μείνετε ανοιχτοί, ειλικρινείς και ταπεινοί, δείχνοντας τις αξίες που εσείς και η επιχείρησή σας ενσωματώνετε εκτός σύνδεσης – και οι πελάτες σας θα ανταποκριθούν.

Blog για τα πάθη σας

Τα ιστολόγια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε έναν διαδικτυακό ακόλουθο, αλλά και πάλι, το περιεχόμενο είναι το κλειδί. Μην δημιουργείτε απλά ιστολόγια για να εισάγετε στο περιεχόμενο λέξεις-κλειδιά φιλικές προς το SEO. Μιλήστε για πράγματα που σας ενδιαφέρουν, που σας ενθουσιάζουν και για τα οποία γνωρίζετε. Αυτά φυσικά θα ευθυγραμμιστούν με την προσφορά της επιχείρησής σας και θα σας επιτρέψουν να δείξετε πραγματική αξία στους οπαδούς σας. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό είναι όλο και πιο πιθανό να βελτιώσει τις πωλήσεις και τη διατήρηση των πελατών.

usiness-people-meeting-discuss-situation-marketing-scaled

Οι 5 κορυφαίες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022

Για έναν αρχάριο, θα είναι δύσκολο να κατανοήσει αυτές τις τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ χωρίς προηγούμενη γνώση σχετικά με τις βασικές αρχές. Το Digital Marketing ορίζεται ως ένας τρόπος προώθησης μιας επωνυμίας ή ενός προϊόντος/υπηρεσίας μέσω διαφορετικών καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα βασικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:

  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Διαδικτυακή διαχείριση φήμης
  • Επί πληρωμή Διαφήμιση
  • Σχεδιασμός ΜΜΕ

Αυτά τα βασικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ αναπτύχθηκαν με τα χρόνια και έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστα μέρη της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επωνυμίας.

Μάρκετινγκ βίντεο

Το Video Marketing είναι πραγματικά η μεγαλύτερη τάση του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022. Η εισαγωγή περιεχομένου βίντεο σύντομης μορφής που τραβά την προσοχή των χρηστών και παρέχει πληροφορίες για την επωνυμία σε μόλις 60 δευτερόλεπτα έχει γίνει μια από τις άκρως ελκυστικές μορφές περιεχομένου. Οι χρήστες στρέφονται προς τα οπτικά και τα γραφήματα περισσότερο από το γραπτό περιεχόμενο. Και αυτό το επιχείρημα υποστηρίζεται από έγκυρα στατιστικά μάρκετινγκ βίντεο-

  • Το περιεχόμενο βίντεο που χορηγείται λαμβάνει 3 φορές περισσότερα σχόλια από μια εικόνα χορηγίας στο Instagram.
  • Το Youtube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στο διαδίκτυο και άτομα άνω των 18 ετών περνούν περισσότερα από 41 λεπτά κατά μέσο όρο καθημερινά στην πλατφόρμα.
  • Η διαφήμιση στο Facebook είναι περισσότερο από 50% φθηνότερη από τη διαφήμιση στην τηλεόραση και προσεγγίζει επίσης μεγαλύτερο κοινό από την τηλεόραση.

Αν κάθε επωνυμία περιλαμβάνει περιεχόμενο βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ, τότε είναι σίγουρα μεγάλη υπόθεση.

Βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης

Η Alexa, η Google και άλλοι τέτοιοι βοηθοί φωνής έχουν εισαγάγει στον κόσμο έναν νεότερο τύπο αναζήτησης, τη φωνητική αναζήτηση. Εάν κάποιος χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση, η πρόθεσή του είναι σαφώς υψηλότερη. Με τη φωνητική αναζήτηση, μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο που βρίσκεται στο στάδιο της «επιθυμίας» και ζητά συγκεκριμένα πληροφορίες για τη θέση σας.

Ακόμα κι αν βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης, η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης έχει την ικανότητα να αντικαταστήσει ένα μέρος των ερωτημάτων αναζήτησης στο Google.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ

Σας έχει ακολουθήσει ποτέ μια διαφήμιση για λίγες μέρες αφού κάνετε κλικ σε αυτήν στο Instagram ή στο Facebook; Αυτό ακριβώς είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ.

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι μια τεχνική για την επαναστόχευση επισκεπτών ιστοτόπων/των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή για την αλληλεπίδραση με προηγούμενους πελάτες.

Αυτό γίνεται για να μετατραπούν οι πολίτες σε πελάτες δίνοντάς τους μια ώθηση/κίνητρο. Ως αποτέλεσμα, συνεχίζουν να πραγματοποιούν πωλήσεις από αυτά για να κερδίσουν την πίστη τους και να τους διατηρήσουν.

Μεταξύ των καναλιών επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι τα Google, Microsoft & Bing, καθώς και Facebook, Instagram, email, WhatsApp και μηνύματα SMS. Μόλις οι επωνυμίες κατάλαβαν τη σημασία και το επίπεδο του επαναληπτικού μάρκετινγκ που είναι ασφαλείς, εκμεταλλεύτηκαν και βλέπουν αποτελεσματικά αποτελέσματα από τέτοιες καμπάνιες.

Influencer Marketing

Το Influencer Marketing συνδυάζει νέες και παλιές τεχνικές μάρκετινγκ. Με το Influencer Marketing, η έγκριση διασημοτήτων εκσυγχρονίζεται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ που βασίζεται στο περιεχόμενο.

Βοηθά στη δημιουργία ευαισθητοποίησης για το προϊόν ή την υπηρεσία στο δικό τους κοινό-στόχο ή στους ακόλουθούς τους. Είναι παρόμοιο με το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα. Οι οπαδοί του ηγέτη της γνώμης ή του υπεύθυνου επιρροής εμπιστεύονται δυνητικά την κρίση ή την κριτική τους για τις προσφορές της επωνυμίας.

Αυτοματισμός Μάρκετινγκ

Κατά το παρελθόν έτος, η αυτοματοποίηση βελτίωσε σημαντικά τον τομέα και αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες εξελίξεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ το 2022. Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ επικεντρώνεται στον εξορθολογισμό και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών για να τις καταστήσει πιο αποτελεσματικές, γρήγορες και ομαλές.

Η δημιουργία και η καλλιέργεια μολύβδου θα είναι μία από τις καλύτερες χρήσεις του αυτοματισμού μάρκετινγκ.

Εάν είστε σε θέση να οδηγήσετε μεγάλη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά δεν μπορείτε να συγκεντρώσετε ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες την κατάλληλη στιγμή, η επισκεψιμότητα είναι άχρηστη. Μπορείτε να συνδέσετε διαφορετικές λύσεις CRM και λογισμικό ανάπτυξης ηγετών με την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ για να συλλέγετε δυνητικούς πελάτες οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και να προσαρμόζετε τη διαδικασία.

Συμπέρασμα

Αν αυτές οι τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022 προκάλεσαν έκπληξη, τότε δεν μπορείτε καν να φανταστείτε τι επιφυλάσσει στο μέλλον! Ελπίζουμε να σας άρεσε αυτό το διορατικό ιστολόγιο σχετικά με τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ!

path-digital-tR0jvlsmCuQ-unsplash-scaled

7 Συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα στο Digital Marketing για την επιχείρησή σας

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Digital Marketing  είναι εξαιρετικά σημαντικό όταν πρόκειται για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης, ανεξάρτητα από τον κλάδο που βρίσκεστε. Σε αντίθεση με το παρελθόν όπου οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούσαν παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, σήμερα, δεν είναι τόσο αποτελεσματικές όσο η διαδικτυακή διαφήμιση. Το digital marketing είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε εάν θέλετε να προσεγγίσετε και να δημιουργήσετε μια σύνδεση με τους χρήστες.

Σήμερα, με την αύξηση των εργαλείων όπως το λογισμικό ανάλυσης και digital marketing, είναι πολύ πιο εύκολο να εκτιμηθεί η συμπεριφορά των χρηστών. Το Digital Marketing επέτρεψε στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις για τη συμπεριφορά των χρηστών.

Όταν εφαρμοστεί με τον σωστό τρόπο, το Digital Marketing θα επιτρέψει στην επιχείρησή σας να στοχεύσει και να προσεγγίσει τους πελάτες της, να ταξινομήσει νέους, να αυξήσει τις πωλήσεις και να γνωρίσει διαρκή ανάπτυξη. Πώς όμως μπορείτε να το επιτύχετε αυτό;

Συνδυάστε SEO και Content Marketing

Το SEO ήταν παλαιότερα συνάρτηση της κωδικοποίησης. Σήμερα, οι περισσότερες μετρήσεις που συμπεριλαμβάνονται στον αλγόριθμο της Google έχουν να κάνουν με το περιεχόμενο και την αφοσίωση που κερδίζετε μέσω της ανάρτησης εξαιρετικού περιεχομένου. Η χρήση διαφόρων τύπων περιεχομένου (οπτικό, κείμενο, βίντεο, infographics, ήχος κ.λπ.) λειτουργεί πολύ καλύτερα από τη χρήση ενός μόνο τύπου περιεχομένου.

Να έχετε ενεργή παρουσία σε σχετικές πλατφόρμες στα Social Media

Το να έχετε μια δυνατή παρουσία online είναι το κλειδί της επιτυχίας για κάθε επιχείρηση, ειδικά στον σημερινό κόσμο όπου σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις έχουν γίνει ψηφιακές. Είναι ένας από τους τρόπους να ξεχωρίζεις από το πλήθος.

Για το λόγο αυτό, πρέπει να δημιουργήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο σε δίκτυα social media που έχουν σημασία. Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν πολλά διαθέσιμα social media, αλλά πρέπει να προσδιορίσετε πού περνούν οι πελάτες σας τον περισσότερο χρόνο τους και να τους στοχεύσετε εκεί. Επιλέξτε αυτά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και τις προοπτικές σας και δημιουργήστε την παρουσία σας στο internet εκεί.

Βελτιστοποιήστε το website σας για αύξηση της επισκεψιμότητάς σας

Για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι φιλικό προς κινητά, το website σας και τα social media είναι προσβάσιμα σε επιτραπέζιους υπολογιστές και φορητές συσκευές.

Οι χρήστες χρησιμοποιούν πλέον κυρίως smartphone και tablets για πρόσβαση στον ιστό. Επομένως, είναι εξαιρετικά σημαντικό να καταστήσετε το website σας και το περιεχόμενο προσβάσιμο σε χρήστες σε όλα τα μεγέθη οθόνης.

Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία

Το Digital Marketing είναι ένας συνδυασμός διαφορετικών στρατηγικών που στοχεύουν σε μια πληθώρα καναλιών, όπως SEO, PPC, social media και ούτω καθεξής. Για να διασφαλίσετε ότι έχετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing, χρειάζεστε τα σωστά εργαλεία Digital Marketing που θα σας βοηθήσουν να εκτελέσετε αποτελεσματικές καμπάνιες. Πρέπει επίσης να αναπτύξετε εξειδίκευση στη χρήση τους και στην εφαρμογή των πληροφοριών στο σωστό πλαίσιο.

Δημιουργήστε μια λίστα email

Αυτό πρέπει να γίνει από την αρχή της δημιουργίας μιας digital καμπάνιας. Εάν βρίσκεστε στη φάση εκκίνησης, πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα email κατά τον προγραμματισμό. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συγκεντρώσει τα email των ατόμων όπου θα τους στέλνετε τυχόν ενημερώσεις και πρόοδο της επιχείρησής σας. Στείλτε τους χρήσιμες πληροφορίες αλλά αποφύγετε να τους κάνετε spam.

Επενδύστε στην διαφήμιση online

Η διαδικτυακή διαφήμιση, συμπεριλαμβανομένων των καμπανιών PPC (πληρωμή ανά κλικ), όπως το Google Ads, το Microsoft Ads, η διαφήμιση στα social media σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το LinkedIn και το Twitter και οι διαφημίσεις για κινητά είναι εξαιρετικά για να υποστηρίξουν την επιτυχία του digital marketing.

Χρησιμοποιήστε Infographics

Οι άνθρωποι αγαπούν τα infographics επειδή είναι ελκυστικά. Σημειώστε ότι ο εγκέφαλός μας μπορεί να επεξεργαστεί εικόνες γρηγορότερα από το κείμενο. Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις και οι χρήστες θα τις μοιράζονται πιο συχνά από τα κείμενα.