Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία πολλών σύγχρονων επιχειρήσεων. Εκτός από το ότι είναι βασικός δίαυλος επικοινωνίας, είναι ιδιαίτερα επωφελής για τις μικρές επιχειρήσεις, καθώς είναι σε μεγάλο βαθμό δωρεάν στη χρήση και οικονομικά αποδοτική για μόχλευση με εκστρατείες μάρκετινγκ.
Ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών ασχολείται επίσης καθημερινά με τα κανάλια κοινωνικών μέσων που περιλαμβάνουν το Twitter, το Facebook, το Instagram και το LinkedIn. Ως αποτέλεσμα, οι έξυπνες επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους με τους οποίους να αναπτύξουν την επωνυμία τους και την αφοσίωση των πελατών τους στο διαδίκτυο.
Διαλέξτε ένα ή δύο κανάλια και «κατέχετε» τα
Ορισμένες επιχειρήσεις πέφτουν στην παγίδα της δημιουργίας προφίλ κοινωνικών μέσων σε πολλές πλατφόρμες. Νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να εμφανίζονται καθημερινά και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η σημερινή μόδα θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται αύριο (θυμάται κανείς το MySpace;). Αντί να ανησυχείτε για την προσπάθεια να συμβαδίσετε με τον συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο, εστιάστε σε μία ή δύο πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που λειτουργούν για εσάς. Το μάρκετινγκ από επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις τείνει να επωφελείται από το LinkedIn και το Twitter. Η επιχείρηση προς τον καταναλωτή μπορεί να διαπιστώσει ότι το Facebook και το Instagram λειτουργούν καλά, ειδικά όπου τα προϊόντα είναι οπτικά και όπου μια αφοσιωμένη κοινότητα αγοραστών είναι πιθανό να επιστρέψει για περισσότερα. Αφιερώστε χρόνο εστιάζοντας στο/τα κανάλια που έχετε επιλέξει και αναπτύξτε τα πραγματικά.
Δεν ξέρετε ποιο να διαλέξετε; Ανατρέξτε στον οδηγό μας για τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για βοήθεια στην επιλογή της κατάλληλης για την επιχείρησή σας.
Το μάρκετινγκ από επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις τείνει να επωφελείται από το LinkedIn και το Twitter. Η επιχείρηση προς τον καταναλωτή μπορεί να διαπιστώσει ότι το Facebook και το Instagram λειτουργούν καλά, ειδικά όπου τα προϊόντα είναι οπτικά και όπου μια αφοσιωμένη κοινότητα αγοραστών είναι πιθανό να επιστρέψει για περισσότερα. Αφιερώστε χρόνο εστιάζοντας στο/τα κανάλια που έχετε επιλέξει και αναπτύξτε τα πραγματικά.
Μοιραστείτε πληροφορίες
Μόλις δημιουργήσετε τα κανάλια σας, επενδύστε στην ανάπτυξή τους. Σκεφτείτε τις στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων και μάρκετινγκ και μοιραστείτε πληροφορίες με τους οπαδούς και τους υποψήφιους πελάτες σας. Μιλήστε για τα προϊόντα σας και κάντε τους ευχαριστημένους πελάτες να κάνουν το ίδιο. Αποφύγετε τις μεγάλες πωλήσεις που απομακρύνουν τους ανθρώπους στον κοινωνικό χώρο, αλλά τοποθετήστε απαλά αυτό που κάνετε σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ανταλλαγής ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες. Το περιεχόμενο προστιθέμενης αξίας είναι το κλειδί για την επιτυχία στο διαδίκτυο.
Εάν αισθάνεστε κολλημένοι, δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας με χαμηλό προϋπολογισμό.
Να ξέρετε σε ποιον μιλάτε
Ο διαδικτυακός κόσμος είναι περίεργος ως προς την ανωνυμία του, αλλά οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ πρέπει να γνωρίζουν με ποιον μιλάνε. Βρείτε ευκαιρίες για να αναπηδήσετε τους οπαδούς σας στα social media στον ιστότοπό σας, όπου μπορείτε να πραγματοποιήσετε πιο λεπτομερή συλλογή δεδομένων και να εντοπίσετε πιθανούς πελάτες. Δοκιμάστε να εκτελέσετε διαγωνισμούς για να αυξήσετε τις εγγραφές.
Κάντε κάποια έρευνα για την αγορά-στόχο σας ή λάβετε συμβουλές, συμβουλές και ιδέες από άλλους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, παρακολουθώντας μια από τις διαδικτυακές μας εκδηλώσεις.
Ακούστε και μάθετε
Υπάρχουν πολλοί ψηφιακοί σύμβουλοι που θα χρεώσουν μια μικρή περιουσία για να δημιουργήσουν περίπλοκες στρατηγικές κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σας. Αλλά πολλές μικρές επιχειρήσεις τα καταφέρνουν τέλεια ξεκινώντας από μικρές, συνεπείς και μαθαίνοντας καθώς προχωρούν. Μια αυθεντική φωνή είναι το κλειδί, όπως και η αίσθηση ότι η επωνυμία αποτελείται από πραγματικές προσωπικότητες και όχι από μια απρόσωπη εταιρεία. Παρακολουθήστε και μάθετε από όσα συμβαίνουν γύρω σας και μην φοβάστε να κάνετε λάθη. Μείνετε ανοιχτοί, ειλικρινείς και ταπεινοί, δείχνοντας τις αξίες που εσείς και η επιχείρησή σας ενσωματώνετε εκτός σύνδεσης – και οι πελάτες σας θα ανταποκριθούν.
Blog για τα πάθη σας
Τα ιστολόγια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε έναν διαδικτυακό ακόλουθο, αλλά και πάλι, το περιεχόμενο είναι το κλειδί. Μην δημιουργείτε απλά ιστολόγια για να εισάγετε στο περιεχόμενο λέξεις-κλειδιά φιλικές προς το SEO. Μιλήστε για πράγματα που σας ενδιαφέρουν, που σας ενθουσιάζουν και για τα οποία γνωρίζετε. Αυτά φυσικά θα ευθυγραμμιστούν με την προσφορά της επιχείρησής σας και θα σας επιτρέψουν να δείξετε πραγματική αξία στους οπαδούς σας. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό είναι όλο και πιο πιθανό να βελτιώσει τις πωλήσεις και τη διατήρηση των πελατών.