usiness-people-meeting-discuss-situation-marketing-scaled

Οι 5 κορυφαίες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022

Για έναν αρχάριο, θα είναι δύσκολο να κατανοήσει αυτές τις τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ χωρίς προηγούμενη γνώση σχετικά με τις βασικές αρχές. Το Digital Marketing ορίζεται ως ένας τρόπος προώθησης μιας επωνυμίας ή ενός προϊόντος/υπηρεσίας μέσω διαφορετικών καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα βασικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:

  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Διαδικτυακή διαχείριση φήμης
  • Επί πληρωμή Διαφήμιση
  • Σχεδιασμός ΜΜΕ

Αυτά τα βασικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ αναπτύχθηκαν με τα χρόνια και έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστα μέρη της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επωνυμίας.

Μάρκετινγκ βίντεο

Το Video Marketing είναι πραγματικά η μεγαλύτερη τάση του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022. Η εισαγωγή περιεχομένου βίντεο σύντομης μορφής που τραβά την προσοχή των χρηστών και παρέχει πληροφορίες για την επωνυμία σε μόλις 60 δευτερόλεπτα έχει γίνει μια από τις άκρως ελκυστικές μορφές περιεχομένου. Οι χρήστες στρέφονται προς τα οπτικά και τα γραφήματα περισσότερο από το γραπτό περιεχόμενο. Και αυτό το επιχείρημα υποστηρίζεται από έγκυρα στατιστικά μάρκετινγκ βίντεο-

  • Το περιεχόμενο βίντεο που χορηγείται λαμβάνει 3 φορές περισσότερα σχόλια από μια εικόνα χορηγίας στο Instagram.
  • Το Youtube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στο διαδίκτυο και άτομα άνω των 18 ετών περνούν περισσότερα από 41 λεπτά κατά μέσο όρο καθημερινά στην πλατφόρμα.
  • Η διαφήμιση στο Facebook είναι περισσότερο από 50% φθηνότερη από τη διαφήμιση στην τηλεόραση και προσεγγίζει επίσης μεγαλύτερο κοινό από την τηλεόραση.

Αν κάθε επωνυμία περιλαμβάνει περιεχόμενο βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ, τότε είναι σίγουρα μεγάλη υπόθεση.

Βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης

Η Alexa, η Google και άλλοι τέτοιοι βοηθοί φωνής έχουν εισαγάγει στον κόσμο έναν νεότερο τύπο αναζήτησης, τη φωνητική αναζήτηση. Εάν κάποιος χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση, η πρόθεσή του είναι σαφώς υψηλότερη. Με τη φωνητική αναζήτηση, μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο που βρίσκεται στο στάδιο της «επιθυμίας» και ζητά συγκεκριμένα πληροφορίες για τη θέση σας.

Ακόμα κι αν βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης, η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης έχει την ικανότητα να αντικαταστήσει ένα μέρος των ερωτημάτων αναζήτησης στο Google.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ

Σας έχει ακολουθήσει ποτέ μια διαφήμιση για λίγες μέρες αφού κάνετε κλικ σε αυτήν στο Instagram ή στο Facebook; Αυτό ακριβώς είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ.

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι μια τεχνική για την επαναστόχευση επισκεπτών ιστοτόπων/των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή για την αλληλεπίδραση με προηγούμενους πελάτες.

Αυτό γίνεται για να μετατραπούν οι πολίτες σε πελάτες δίνοντάς τους μια ώθηση/κίνητρο. Ως αποτέλεσμα, συνεχίζουν να πραγματοποιούν πωλήσεις από αυτά για να κερδίσουν την πίστη τους και να τους διατηρήσουν.

Μεταξύ των καναλιών επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι τα Google, Microsoft & Bing, καθώς και Facebook, Instagram, email, WhatsApp και μηνύματα SMS. Μόλις οι επωνυμίες κατάλαβαν τη σημασία και το επίπεδο του επαναληπτικού μάρκετινγκ που είναι ασφαλείς, εκμεταλλεύτηκαν και βλέπουν αποτελεσματικά αποτελέσματα από τέτοιες καμπάνιες.

Influencer Marketing

Το Influencer Marketing συνδυάζει νέες και παλιές τεχνικές μάρκετινγκ. Με το Influencer Marketing, η έγκριση διασημοτήτων εκσυγχρονίζεται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ που βασίζεται στο περιεχόμενο.

Βοηθά στη δημιουργία ευαισθητοποίησης για το προϊόν ή την υπηρεσία στο δικό τους κοινό-στόχο ή στους ακόλουθούς τους. Είναι παρόμοιο με το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα. Οι οπαδοί του ηγέτη της γνώμης ή του υπεύθυνου επιρροής εμπιστεύονται δυνητικά την κρίση ή την κριτική τους για τις προσφορές της επωνυμίας.

Αυτοματισμός Μάρκετινγκ

Κατά το παρελθόν έτος, η αυτοματοποίηση βελτίωσε σημαντικά τον τομέα και αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες εξελίξεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ το 2022. Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ επικεντρώνεται στον εξορθολογισμό και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών για να τις καταστήσει πιο αποτελεσματικές, γρήγορες και ομαλές.

Η δημιουργία και η καλλιέργεια μολύβδου θα είναι μία από τις καλύτερες χρήσεις του αυτοματισμού μάρκετινγκ.

Εάν είστε σε θέση να οδηγήσετε μεγάλη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά δεν μπορείτε να συγκεντρώσετε ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες την κατάλληλη στιγμή, η επισκεψιμότητα είναι άχρηστη. Μπορείτε να συνδέσετε διαφορετικές λύσεις CRM και λογισμικό ανάπτυξης ηγετών με την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ για να συλλέγετε δυνητικούς πελάτες οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και να προσαρμόζετε τη διαδικασία.

Συμπέρασμα

Αν αυτές οι τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022 προκάλεσαν έκπληξη, τότε δεν μπορείτε καν να φανταστείτε τι επιφυλάσσει στο μέλλον! Ελπίζουμε να σας άρεσε αυτό το διορατικό ιστολόγιο σχετικά με τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *